sobota, 14 marca 2015

Cukrowy peeling do ust

DIY - miodowo-cynamonowe usta
Chcesz mieć delikatne i nawilżone usta? Chcesz aby ich pielęgnacja nie kosztowała Cię nic poza domowymi składnikami? Co będzie Ci potrzebne :

   ○ biały cukier
○ cynamon
   ○ buteleczka 
               ○ dodatki do ozdoby
○ miód 


Sposób przygotowania : 
1.) Przygotuj wszystkie składniki, a buteleczkę dokładnie umyj. Moja jest po płynie do kąpieli więc i ty z pewnością znajdziesz coś u siebie w domu.
2.) Do małej miseczki nasyp tyle cukru ile pojemności ma twoja buteleczka.
3.) Dodaj miód. Konsystencja peelingu powinna przypominać piasek lub sól do kąpieli.
4.) Następnie dodałam cynamon ale pamiętaj, że możesz stworzyć swój własny smak i zapach. Uważaj przy dodawaniu cynamonu, dobrze jeśli będzie to jedna mała łyżeczka.
5.) Wszystko ładnie mieszamy i wsypujemy do buteleczki.
6.) Aby urozmaicić pojemniczek możesz przykleić karteczkę, naklejki czy zawiązać kokardkę.
7.) Teraz nie pozostało Ci nic jak podarować peeling bliskiej osobie lub przetestować go na sobie. 
Peeling jest ważny do około dwóch tygodni!!!



 Pozdrawiam i życzę miłych efektów.

12 komentarzy :

  1. Robiłam kiedyś podobny :) Jedyna wada to trwałość, bo z tego co słyszałam, ważność takiego peelingu to ok tydzień.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale super :) na pewno spróbuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na prezent dla kogoś :) http://mydailylifewera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł, na pewno wypróbuje <3 idealny na odświeżenie ust przed wiosną i latem :)
    W wolnym czasie zapraszam na swoje opowiadanie <3 http://wszystkocozechcesz01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny! :) Napewno go wypróbuję na Sobie, a także podaruję komuś bliskiemu:)
    Mam zamiar jakoś zrobić inny kolor, tylko zastanawiam się jak ta mieszanka wytrzymałaby barwnik spożywczy niebieski. Ale mam nadzieję że się uda:) Szczerze powiem że hmm.. Będzie osobie która to otrzyma trudno to wydostać z tej butelki. Przynajmniej mi byłoby. Ale szczerze powiem, że tak jak bym Sobie robiła spa w domu, to w zwykłą miseczkę byłby ten peeling wspaniały. Rozpisałam się hah:)
    Pozdrawiam i zapraszam do Siebie : evelinaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. akurat szukałam jakiegoś domowego sposobu na peeling do ust bo.. moje są w złym stanie ;/
    Napewnoo wypróbuję!! :D

    patricia9810.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. słyszałam kiedyś o takim
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny pomysł z ty cynamonem

    OdpowiedzUsuń
  9. Super to wykonałaś, a taki peeling naprawdę robi robotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam domowe kosmetyki i Twój przepis na peeling na pewno sprawdzę! :)

    http://alex-justbreathe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za ten przepis, jest genialny! Idealny na prezent dla przyjaciółki ;)

    Malowane Różą- klik!

    OdpowiedzUsuń