wtorek, 24 lutego 2015

#4 ferie ❄️

Tea&Café 
Ciepła herbatka i dobra książka to coś czego potrzebowałam! Na zdjęciach możecie zobaczyć niesamowite miejsce do którego dziś się przeniosłam. Wieczorne picie herbatki i czytanie książki pozwoliło mi całkowicie odskoczyć od rzeczywistości. Piękny design, który mnie zauroczył i wprowadził w miły, spokojny nastrój. Tego było mi trzeba!!! Każdy potrzebuje takich chwil, tylko dla swojego towarzystwa. Pierwszy raz byłam w księgarni, a za razem w kawiarni z pyszną zimową herbatką, kawą i gorącą czekoladą. Na prawdę bardzo fajna rzecz. Takie miejsce to najlepszy sposób na zrelaksowanie się i chociaż chwilowe odrzucenie od siebie wszystkich informacji lub rozwiązań na problemy, których wszyscy od nas oczekują. Jestem zachwycona dlatego moi czytelnicy, oczywiście obowiązkowo mają poświęcić chociaż ten jeden dzień tylko dla siebie!








 Ty też lubisz wieczorną herbatkę i dobrą książkę?
A może masz inny sposób na swój dzień?

4 komentarze :

  1. Wspaniałe miejsce, idealne dla mnie!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/02/beige-and-grey.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wieczorami pić gorącą herbatę i czytać dobrą książkę, jest to najlepszy sposób na zrelaksowanie się. Chętnie bym tam posiedziała, szkoda, że u mnie w pobliżu nie ma takiej kawiarenki.

    http://my-life-story-2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra książka, ciepła herbatka, kocyk na nogi i muzyka w słuchawkach i można się relaksować :-D
    Pozdrawiam :-)

    http://nocne-granie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń