poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Siostry


Dedykowane mojej siostrze.

  Ciężko mi złożyć dokładną definicję ‘’siostry’’ ale powiem na ten temat słów kilka prosto z serca.
Była dla mnie oparciem w najgorsze dni, dawała rady, pomagała, ogarniała kiedy robiłam największe głupoty. A co najlepsze akceptowała mnie w każdym calu,  mnie i moje głupoty.  I zawsze będę jej wdzięczna za miłość którą mi dała. Nauczyła mnie marzyć, wierzyć i dążyć do celu. Pokazała, że ja też jestem warta. Po prostu chciałam powiedzieć dziękuję! Powiedzieć, że nadal cię potrzebuję. Bo kiedy jest mi ciężko, jesteś obok. Bo dałaś mi miłość której od nikogo nie dostałam. Bo jak widzę twój uśmiech też się śmieję! I nigdy nie pozwoliłaś żeby ktoś sprawił, że poczułabym się gorsza.  I kiedy wszyscy mówili, że jestem ‘’inna’’ ty widziałaś we mnie potencjał. Ty pchałaś mnie do przodu mówiąc – ’’dasz radę’’. Więc dziś dziękuję.





  Siostry to niesamowite zjawisko. Nie są identyczne, a jednak dopełniają się w każdym calu.  Są siostrami z przypadku, przyjaciółkami z wyboru. Mają w sobie oparcie i choćby nie wiem co stoją za sobą murem. To piękne patrzeć na to jak druga bliska ci osoba dorasta, rozwija się i spełnia swoje marzenia.  Starsza siostra – dopiero kiedy przestałam widzieć ją na co dzień zauważyłam jak bardzo ją kocham i tęsknie. Nie liczy się jak duża różnica jest między wami  12, 5 lat i tak zawsze kiedy będziesz tego potrzebować przyjdzie poda ci rękę i powie ‘’wstawaj’’.  Może czasem się pokłócicie ale potem każda wszystko przemyśli, przecież i tak nie możecie bez siebie żyć. Siostry mają za wiele ze sobą wspólnego żeby wiecznie się kłócić. Pamiętają za wiele wspólnych chwil które sprawiły, że do rana płakały ze śmiechu. Znają za dużo wspólnych, ukochanych piosenek które zawsze nucą.  Są inne ale coś sprawia, że każdy mówi ‘’podobne jesteście’’, ‘’to masz jak twoja siostra’’.

  Najśmieszniejsze jest to, że kiedy mówi ‘’a pamiętasz jak…?’’ nie musi kończyć bo ja już się śmieję, bardzo dobrze wiem o co jej chodzi i sama kończę historię. Wiem, że wiecznie ją denerwuję moim  gadaniem. Wiem, że czasem ciężko jej milczeć kiedy robię coś złego ale mam też świadomość tego, że w każdym tym momencie w jej głowie ułożony jest ciąg zdań ‘’wkurza mnie ta mała ale i tak ją kocham’’.  I jestem wdzięczna, że mam taką siostrę. Jest moim przykładem od kiedy pamiętam. Kiedyś w pierwszej klasie podstawówki zostałam poproszona o wskazanie mojego autorytetu, pokazałam siostrę. Jest dla mnie oparciem i najlepszą przyjaciółką i mam nadzieję, że czytając ten post uśmiecha się sama do siebie bo bardzo lubię jej uśmiech i specyficzne poczucie humoru haha. Jeszcze raz bardzo dziękuję mojej siostrze i czytelnikom za to, że pomimo mojej długiej nieobecności nie odeszli.














78 komentarzy :

  1. Bardzo ładne zdjęcia ;) To co napisałaś jest piękne :) Ja nie mam rodzeństwa.

    Będzie mi miło, jeśli do mnie wpadniesz, pozdrawiam :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne fotki :-) bardzo klimatyczne :-) ,Buziaki Kochane

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post, taki kochany :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że jesteście takie bliskie sobie xx

    PatrysjaHasmikMero.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia i piękne słowa w poście!
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, że z moja siostrą się tak nie dogaduje:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia. Prosty, ale jaki wspaniały przekaz. Kontynuuj dalej prowadzenie bloga, bezwzględu na ilość śledzących Cię osób, bo niesamowity blog 😍 fajnie, że masz takie relacje z siostrą ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna relacja!! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze chciałam mieć siostrę - niestety mam brata... :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też mam siostrę na razie się nie dogadujemy zzawsze być może to ze względu na różnicę wieku ;) ale na pewno z czasem się to zmieni :)
    ♥Diy like it!♥ <-- klik
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ubrałaś to w bardzo ładne słowa ;) Ja nie mam rodzeństwa więc nie mam pojecia jak to jest.
    Serdecznie zapraszam ! ---> Blog Estery

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowny post pięknie napisane na pewno siostra jest dumna ;) www.mafashima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowny post pięknie napisane na pewno siostra jest dumna ;) www.mafashima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne zdjęcia, zazdroszczę Ci że masz rodzeństwo ;)
    Pozdrawiam!
    Mój Blog - zerknij! Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. aż chyba muszę zatelefonować do siostry, tak pięknie to opisałaś :))

    zapraszam do siebie : http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/ zachęcam do komentowania jeśli coś Ci się spodoba :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny wpis i śliczne zdjęcia, chciałabym mieć siostrę :)

    http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie napisane, ja sama mam dwie siostry :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne zdjęcia i cudny wpis ;)

    http://tojestmojmiszmasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam tak samo świetną relację z siostrą! nie wyobrazam sobie, zebym jej nie miała <3 mysle, ze ludzie mogą nam w takim razie zazdroscic, ze mamy obok siebie tak swietne osoby i jeszcze są naszymi siostrami! :)
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia, ciekawy post.
    Obserwuję i licze na to samo :)
    http://pantofelekkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne zdjęcia, super wychodzisz na fotkach. ciekawy post i cudna stylizacja

    wpadnij do mnie mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam dwie siostry- starsze. Obie rzadko kiedy są w domu. Nie ma ich w moim mieście. Jeszcze kiedy jedna była na studiach to przyjeżdżała do nas często (bo jako studentka miała tańszy bilet), ale skończyła studia i wyjechała za granicę.To prawda, że jeśli bliska osoba jest przy nas to zbytnio nie zwracamy uwagi na to, że jest. Dopiero jeżeli wyjeżdża i rzadko się z nią widzimy to uświadamiamy sobie jak nam jej brak. Znam to '-'
    Spodobał mi się ten post o siostrach.

    Obserwuję ^.^

    Pozdrawiam, Pati
    Zapraszam na mojego bloga
    mój blog-> KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  23. Obie jakie ładne:)
    Mam prośbę mogłabyś poklikać w linki http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/09/witajcie-dzisiaj-przygotowaam-dla-was.html ?

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam dwóch młodszych braci i szczerze powiedziawszy jakoś nie chciałabym mieć siostry xD

    Pozdrawiam
    ☕ Czarna Kawaa - klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale jesteście podobne ! ;3 Śliczne zdjecia <333

    [mój blog ---> KLIKNIJ]

    Witaj kochana ! Poklikasz u mnie w klinki? Z góry dziękuję :3

    OdpowiedzUsuń
  26. Jesteście ślicznymi siostrami! Bardzo podoba mi się ten post :) Ja mam brata, który jest ode mnie młodszy o 7 lat ;)
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń
  27. Zawsze chciałam mieć siostrę, albo chociaż starszego brata, ale niestety, jestem jedynaczką :( Piękne zdjęcia

    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja tak samo mogłabym powiedzieć o swoim bracie. Rodzeństwo, czasami mamy go dość, a ogólnie nie wyobrażamy sobie bez niego życia. :)
    Piękne zdjęcia!

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja niestety jestem jedynaczką, a bardzo bym chciała mieć rodzeństwo!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  30. Ja wiele zawdzięczam swojemu bratu, aczkolwiek to nei to samo co siostra..
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Tak, siostrzana miłość to silne uczucie i nie warto go zaprzepaścić. Pomimo częstych kłótni i nieporozumień, nikt nie zrozumie nas tak jak własna siostra. Bardzo fajny post, przyjemnie czytać o takich pozytywnych uczuciach :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    www.faiithfully.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Tak, siostrzana miłość to silne uczucie i nie warto go zaprzepaścić. Pomimo częstych kłótni i nieporozumień, nikt nie zrozumie nas tak jak własna siostra. Bardzo fajny post, przyjemnie czytać o takich pozytywnych uczuciach :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    www.faiithfully.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Chciałabym mieć siostrę, a mam niestety brata, haha xD
    Pięknie to napisałaś i cudowne zdjęcia *.*
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  34. Super post ;)
    Ja mam siostrę i brata.
    Zapraszam na nowy post - mój blog

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja akurat mam starszą o 3 lata, siostrę :) Świetny i ciekawy post :)! Napisałaś to wszystko bardzo mądrze ^^ Ten cytat jest piękny : "Siostry z przypadku, przyjaciółki z wyboru" :)!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  36. To wspaniałe, że jesteście tak ze sobą zżyte :)) Zawsze chciałam mieć taką siostrę ;D
    Cudowne zdjęcia! Jesteście mega śliczne :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny post :) Zazdroszczę, ze masz taka fajną siostrę :) Masz moze ochotę na wspólną obserwację ? :* Pozdrawiam i Zapraszam :* http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. fajne zdjęcia! a kocur jakie ma oczy, jakby zjeść chciał :D twoimioczami.blogspot.com - nowy post, ZAPRASZAM :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Widać niesamowitą więź między Wami :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ładne zdjęcia :) ! Dobrze wiem o czym mówisz, bo moja siostra jest ode mnie o osiem lat młodsza, ale jeśli mam gdzieś na dłużej wyjechać bez niej to cisną mi się łzy do oczu.. Mimo, że w domu zrobiłabym wszystko, żeby tylko jej się pozbyć i mieć święty spokój xD
    Dziękuję za miły komentarz zostawiony u mnie ♥
    Pozdrawiam Julka ♥

    OdpowiedzUsuń
  41. Jesteście Obie cudowne! <3 Najlepsze siostry jakie znam <3

    OdpowiedzUsuń
  42. cudowny blog! :)
    http://xshandy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajnie, że masz taką siostrę! Zazdroszczę :)
    Mam tylko brata, z którym się tak nie dogaduję :/

    http://yourinspiration77.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Super zdjęcia!
    Jaki cudowny kociak <3

    emkablogerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Super, że masz taką siostrę :)
    Ładne zdjęcia!
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  46. ja mam 11 lat mlodszą siostrę ale nawet jak miała 5 a ja 16 to się swietnie dogadywalysmy :D I tak jest nadal :D
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Witam, witam! Nominowałam Cię do LBA. :)
    Więcej znajdziesz tutaj: http://believe-in--yourself.blogspot.com/2015/09/liebster-blog-award.html
    Miłego odpowiadania.

    OdpowiedzUsuń
  48. Supeer zdjecia :D
    http://mypink-glasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Super z Was siostry! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Jak dobrze mieć w kimś oparcie.
    Tak wiele osób narzeka na swoje rodzeństwo, ale zam też takie, które się dogadują. Sama nie mam brata, ani siostry, mimo wcześniejszych chęci.
    Ładne zdjęcia.
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetne zdjęcia :*
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. To woja historia pokazuje, że nawet siostra może być najlepszą przyjaciółką. Ładnie wszystko napisałaś, zdjęcia też bardzo mi się podobają.
    annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Śliczne zdjęcia, szkoda, że ja tak się nie dogaduję z bratem :/ Obserwujemy?
    U mnie nowy post, zapraszam

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. świetny pomysł na post, obie jesteście prześliczne

    pozdrawiam gorąco,
    http://acia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Moja siostra jest 20 lat starsza ode mnie, ale jednak jesteśmy koleżankami :)
    Pięknie napisałaś, twoja siostra chyba jest bardzo dumna :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetny post :) Zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  57. Pięknie napisane :) Ja niestety nie mam siostry :( Świetne zdjęcia :)

    black-rose-poland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Pięknie napisane :) Ja niestety nie mam siostry :( Świetne zdjęcia :)

    black-rose-poland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Pięknie napisane :) Ja niestety nie mam siostry :( Świetne zdjęcia :)

    black-rose-poland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. jeju, wspaniały post, pięknie napisany i cudowne zdjęcia!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała.

    OdpowiedzUsuń
  61. świetne zdjęcia i piękny post :)
    zawsze chciałam mieć siostrę, ale muszę zadowolić się bratem hahhaha
    Pozdrawiam!
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Serdecznie zapraszam na nowa notkę do mnie i czekam na nowości u Ciebie! :) http://www.faiithfully.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. świetnie wyglądacie, szkoda mi czasem, że ja nie mam siostry, zawsze byłoby z kim poszaleć
    klikniesz u mnie w napisy KLIK w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. Cudowne zdjęcia! Akurat ja mam starszego brata, ale nie narzekam. A miano sióstr mogę śmiało przypisać moim kochanym przyjaciółkom :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetny pomysł na post. Ja mam starszego brata :)
    klaaudia-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Uwielbiam Twoja urodę ! Jest taka oryginalna :)
    Zapraszam na mojego bloga ----> http://shyxhg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetnie to napisałaś :) Ja niestety siostry nie mam a zawsze chciałam. Szczególnie starszą! Ale mam brata, którego mimo wszystko bardzo kocham i jednak nie wyobrażam sobie bez niego życia.. ♥

    my-wayyy.blogspot.com (kliknij)

    OdpowiedzUsuń
  68. Widzę ambicje a to najważniejsze :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie :
    http://litigioo.blogspot.com/2015/10/inspiration-black.html#more

    OdpowiedzUsuń
  69. Cudowny post !


    Zapraszam: oliwia-oliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Piękne zdjęcia, mega pozytywne! :) Zapraszam też do mnie w wolnej chwili: https://www.fryzomania.pl/category/wyposazenie-salonow-fryzjerskich Może znajdziesz coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń