środa, 6 stycznia 2016

Po­kochaj siebie, a wte­dy będziesz mógł w pełni po­kochać innych

''Samotny człowiek to taki, który nie pokochał sam siebie, bo to pierwszy warunek do bycia kochanym przez innych.''




    Bądź sobą, ufaj sobie i przebaczaj. Zostań swoim przyjacielem – przyjaciół się akceptuje, więc akceptuj i siebie. Doceniaj każde drobne sukcesy, chwal siebie i nie wstydź się powiedzieć: ‘’jestem naprawdę warta swojej miłości!’’ Nie biegnij z wieczną myślą: mam tak mało czasu. Zatrzymaj się, weź głęboki oddech i zastanów się: ‘’Jestem w tym miejscu w, którym chciałam być?’’, ‘’Robię to co kocham czy tylko wmawiam sobie, że to lubię?’’ Nie zapominaj o sobie! Pozwól zauważać siebie! Pamiętaj, że nikt nie jest doskonały. Twoje niedoskonałości to jedynie motywacja do walki i pracy nad nimi. Skup się na swoich zaletach i przestań myśleć o tym czego nie masz. Ciężko pracuj, rozwijaj się, żyj. Wyrażaj siebie! Przestań wiecznie krytykować wszystko co robisz, a drobne potknięcia traktować jak przegraną. Sukces nie polega na wygranych – to wnioski, które wyciągnąłeś z własnych porażek. Jednym z kluczy do zaakceptowania siebie jest wybaczenie. Wybaczenie sobie, rodzinie i przyjaciołom. Kiedyś ktoś mi powiedział: ‘’ Uraza boli bardziej tego kto ją trzyma niż tego kto rzucił strzałę.’’ I przekonałam się, że lubię wybaczać. Zrzucam z pleców wielki ciężar, który kiedyś przygniatał mnie do ziemi. Nie ważne jak bardzo ktoś cię skrzywdził, przebacz z myślą, że robisz to dla siebie.








    Poznaj swoją wartość. Nie odwracaj się za innymi. Idziesz swoją drogą szczęścia. 
Ile razy porównywałaś się do innych? Ile razy wróciłaś nawet nie próbując, tylko dlatego, że inni szli w drugą stronę? Pozwól sobie na decyzję i nigdy niczego nie żałuj. Wszystko co się zdarzyło było potrzebne abyś mogła zrozumieć i wyciągnąć kolejną lekcję, którą daje Ci życie. Koniec z wiecznym porównywaniem się do innych. Jesteś niezwykła razem ze swoimi wadami! Skończ mówić swojemu odbiciu w lustrze: ‘’jestem brzydka i gruba’’. Uśmiechnij się do siebie i powtarzaj: ‘’Jestem cudem’’.
Chcesz szacunku? – szanuj innych. Bóg uczy nas szanować bliźniego. Ile dasz miłości, tyle sam jej otrzymasz. Pamiętaj, że miłość jest celem naszej podróży i samą podróżą. Chcesz miłości? - kochaj. Potrzebujesz wsparcia? – wspieraj wszystkich, którzy przynajmniej raz przyczynili się do twojego szczęścia. Wspólne wsparcie jest fundamentem szczęścia. 
Przede wszystkim zacznij od samego siebie. ‘’Ludzie, którzy tracą czas czekając, aż zaistnieją najbardziej sprzyjające warunki nigdy nic nie zdziałają… Najlepszy czas jest tu i teraz!’’












19 komentarzy :

  1. Świetne zdjecia! Już czekam na lato i wakacje <3
    Dziekuje za komenatzr u mnie :*
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz całkowitą rację, kluczem do szczęścia jest pokochanie siebie ;) Jeśli sami tego nie zrobimy to nikt inny tym bardziej. Ps. cudowne zdjęcia, naprawdę dobra jakość!!
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dojrzały tekst, zrobił na mnie duże wrażenie, do tego jest ozdobiony pięknymi zdjęciami, genialne ! http://mylifeismyonlylove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację , każdy z nas powinien kochać siebie i wierzyc w siebie ! <3
    Cudowne , inspirujące zdj przypominajace o lecie :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż, czasami trudno jest pokonać wszystko i pokochać siebie ;)

    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia zachodu słońca mają cudowne kolory, jestem zakochana!
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie napisany post i w zupełności się z Tobą zgadzam lecz czasem trudno pokochać siebie.

    my-life-story-2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zmotywowałaś mnie i napełniłaś pozytywnym myśleniem ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie podoba mi sie twoja uroda
    http://lala-mala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie napisany post i prześliczne zdjęcia :)

    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy post :D i cudowne zdjęcie *-* Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia! Zapraszam wszystkichna mojego bloga http://queens-of-fucking-everything.blogspot.com/ . Zostawcie coś po sobie ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega te zdjęcia ;)
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega te zdjęcia ;)
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia! Zapraszam do mnie! anotherlucy595.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. dawno nie widzialam tutaj na blogosferze tak motywujacego wpisu, zgadzam sie z toba- nie ma nic gorszego niz brak wiary we wlasne mozliwosci, ciagle ogladanie sie za innymi, dorzucilabym do tego jeszcze ZAZDROSC, ktora w wiekszosci przypadkow nas demotywuje i myslimy sobie, ze nam pewnie sie nie uda nic osiagnac, zawsze bedziemy na przegranej pozycji itp staram sie walczyc z tym mysleniem i doceniac to co juz mam :)

    bardzo spodobal mi sie twoje blog, obserwuje i mam nadzieje, ze moj takze ci sie spodoba! pozdrawiam kochana

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna bluzka! A poza tym to wszystkie zdjęcia są świetne, aż chce się pojechac na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne miejsce i piękne zdjęcia... Świetny blog! Zapraszam też do mnie: https://www.fryzomania.pl/category/podnozki-fryzjerskie Może znajdziesz coś dla siebie. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń