sobota, 21 marca 2015

Obserwator świata


  
Mam skrytą pasję o której nikt nie wie. Nikt dotąd jej nie zauważył. Nikt nie dostrzegł jak co ranka przyglądam się każdej chmurce przypisując jej odległą historię. Wszystko jest dla mnie zagadką, którą staram się odkryć. Uśmiecham się do każdego promyczka słońca i myślę o tym ile milionów kilometrów pokonał, aby sprowadzić uśmiech na mojej twarzy. Dlaczego ludzie nie zatrzymają się choć na chwilę i nie docenią tego co nas otacza?
Tak wielu rzeczy nie potrafię zrozumieć, czekam tylko naiwnie na odpowiedz. Czy kiedyś ją usłyszę? Nie wiem, może będę wtedy patrzeć z tajemniczej i dotąd nieznanej krainy albo popadnę w ciemny, głęboki sen i nigdy już nie usłyszę szumu morza, śpiewu ptaków.
Jestem obserwatorem świata. Oglądam każdy szczegół wpatrując się w niego dokładnie. Kto wie? Może pieniądz który trzymasz przy sklepiku trafił do ciebie z samych rąk  prezydenta albo przebył cały świat. Skąd wiesz, że znaleziony przez ciebie naszyjnik nie należał kiedyś do wielkiej gwiazdy?

Przystopuj czasem, zatrzymaj się i rozejrzyj wokoło, a w najmniejszym kamyczku odkryj magię za to w muszli tajemnicę. Na co czekasz? Załóż różowe okulary i ruszaj w podróż. Nie ma nic piękniejszego niż podglądanie świata!!!

 Ogrodniczka - reserved
 Buty - ccc




15 komentarzy :

  1. Śliczne zdjęcia. Post jest fajny, krótki, ale dający do myślenia :) Powodzenia w dalszym prowadzeniu go! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba zacznę baczniej przyglądać się temu, co ląduje w moich dłoniach! Nie pomyślałam o tym prezydencie ;) Chyba słaby ze mnie obserwator.

    Piękne zdjęcia! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy post. Z miłą chęcią się go czytało, szkoda tylko, że się skończył. Na prawdę dobra robota. Nie jestem raczej aż tak bacznym obserwatorem świata. Oby więcej takich postów. Zdjęcia dobrze dobrane pod tematykę wpisu. Czekam na więcej i zostaję na dłużej :)
    http://wiktoria-turkot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne i pouczające! Zdjęcia wspaniałe. Powinnaś napisać więcej lub 2 część. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Często jak nawet wracam ze szkoły sama, rozglądam się wokół siebie i zauważam to piękno! *.*
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestes taka młoda, a tekst genialny! http://aleksandracedro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzeba cieszyć się z każdej najmniejszej rzeczy.Dla mnie ona jest szczęściem.
    Post bardzo trafiony,pozdrawiam bardzo serdecznie i zapraszam do siebie! :)

    http://gitara-maja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie czyta się twoje posty. Piszesz bardzo interesująco :3
    Obserwuję i pozdrawiam,
    http://wearealive111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post, przyjemnie się go czyta :)
    Cudowne zdjęcia *.*

    Będzie mi miło jeśli zostawisz coś po sobie, na moim blogu ♥
    JuliaPoborczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny post! :3
    __________________________________________________________________________
    Zapraszam! :D Każdy obs i kom motywują do dalszej pracy :) *Nie wymieniam się obs-obs*
    http://modolivem.blogspot.com/2015/03/spring.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twój post bardzo mnie zainspirował do innego myślenia.
    Na prawdę nigdy nie zdawałam sobie sprawy z tego,że powinniśmy bardziej spostrzegać rzeczy,które nas otaczają,bo kiedyś mogą zniknąć i nie powtórzy się już taka okazja.

    Zapraszam do mnie na konkurs. Do wygrania "Zniszcz ten dziennik" - http://nicoole-blog.blogspot.com/2015/03/konkurs-do-wygrania-zniszcz-ten.html .
    A jeśli nie chcesz brać udział w konkursie to bardzo proszę o kliknięcie w linki pod tym postem - http://nicoole-blog.blogspot.com/2015/03/choies-wishlist-moj-ulubiony-sklep.html .
    Mogę odwdzięczyć się tym samym lub obserwacją i komentarzami! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne robisz zdjęcia . Super post napisany . Zapraszam do mnie i wspólną obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow
    Masz niesamowitego bloga.
    Cudowne zdj,posty napisane pięknych jezykiem.
    Wszystko idealnie dopracowane.
    http://sugar-cube00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń