poniedziałek, 23 lutego 2015

#3 ferie

Snow is all around me ❄️ 
Dla mnie, mieszkającej w Krakowie to cud, że w Rabce nadal trzyma się śnieg i to przy słoneczku. Dzisiaj pogoda dopisuje, a ja już od rana pyszne śniadanko, łyżwy, zakupy i spacerki. Jeżdżę tu od ośmiu lat i do tej pory nie miałam pojęcia, że można kupić tu fajne i porządne ubrania w tak okazyjnej cenie. Czuję, że troszkę tu wydam! Ogólnie jestem bardzo zadowolona szczególnie, że mogę się wylegiwać i oglądać moje ulubione seriale bo jeśli nie wiecie ja uwielbiam seriale. W tym poście chciałam wam podziękować!!! Dziękuję za wszystkie obserwacje i komentarze które tak bardzo motywują mnie do działania. Wszyscy blogerzy powtarzają, że trzeba czasu, a ja od dziś w stu procentach się z tym zgadzam. Czuję, że w jakimś kawałku jestem potrzebna tym trzydziestu osobą! Na jutro mam troszkę więcej planów więc posty będą bardziej tematyczne ale po prostu bardzo chciałam wam podziękować. Uwielbiam was!!!






A ty jak spędziłeś dzień?

4 komentarze :

  1. Hmm w zasadzie to obrabianiem zdjęć więc w pracy :-)
    sylvviusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi niestety ferie się skończyły, ale teraz oby do wakacji. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Gratuluję 30 obserwatorów ;)

    http://my-life-story-2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. urocze zdjęcia :) i śliczny psiak! <3 gratulacje i powodzenia w blogowaniu, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń