niedziela, 22 lutego 2015

#2 ferie - lodowisko ❄️

Czuję, że wypoczywam!!!
Drugi dzień i powoli się relaksuję. Staram się za bardzo nie przyzwyczajać do pysznych obiadków i świeżego powietrza ponieważ czas leci szybko, a ja za parę dni wracam do Krakowa i zaczynam od nowa mój dawny tryb życia. Nie wiem jak przeżyję do wakacji ale mam nadzieję, że odpoczynek da mi siły do działania. Dziś byłam na lodowisku ale przyznam, że jest to dziwne uczucie po dłuższym czasie wrócić na lód. No ale leniuszki też muszą się ruszać zwłaszcza jeśli pogoda dopisuje! Ale się wymęczyłam! Mam nadzieję, że jutro będę w stanie normalnie chodzić bo troszkę dziś poszalałam. 



A wy lubicie łyżwy? Bo ja kocham!!!

2 komentarze :

  1. nie lubię łyżw, ale to kwestia gustu:) śliczne zdjęcia <3

    -> olipaws.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia . Bardzo ładny blog OBSERWUJĘ !

    ZAPRASZAM DO MNIE - kamilakate.blogspot.com

    <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń