sobota, 21 lutego 2015

#1 ferie ❄️


Dla mnie ferie zaczęły się właśnie dziś!!!
Mam ferie już od tygodnia ale udało mi się to pominąć z powodu przeziębienia. Nie lubię bezczynności i ciągłego leżenia w łóżku!!! Zgadza się, jestem małym leniuszkiem ale jednak co za dużo to niezdrowo. Dzisiaj doczekałam się wyjazdu!!! Jestem teraz w Rabce i leżę pod kocykiem z gorącą herbatką ♥ Dzień minął szybko jak i cały poprzedni tydzień. Jednak zdążyłam się wybrać na małe zakupy i kupić co nieco! Największą radochę sprawił mi napis home. Jest to drewniana tabliczka, którą wyszukiwałam dniami na różnych stronach internetowych. Oczywiście nie obeszło się bez zbędnych drobiazgów i kupiłam dwa zeszyty. Były takie urocze i niespotykane, musiałam je kupić!!! Mamy w rodzinie taki zwyczaj, że co roku musimy czegoś zapomnieć. W tamtym roku były to łyżwy, a w tym kapcie. Ale jest jeden plus! Zawsze jest wymówka na zakupy! Chciałam poczuć ten swojski klimat i wybrałam słowiańskie kapciuszki. Są takie cieplutkie i idealne na zimowe dni. Teraz szykuję się do spania ponieważ świeże powietrze całkowicie mnie wykończyło.





Pozdrawiam Julka.

5 komentarzy :

  1. W takim razie udanych ferii! :D
    Mam nadzieję, że odpoczniesz chociaż troszkę. Świetne zeszyty!

    Pozdrawiam, http://mojswiat9893.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego wyjazdu !! Ja niestety już nie mam ferii :(

    ZAPRASZAM DO MNIE - kamilakate.blogspot.com

    <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Też chciałabym mieć jeszcze ferie :( .
    http://pamietniknaszegozycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana do LBA. Gratuluję ---> http://my-black-pants.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń