niedziela, 19 kwietnia 2015

Z pamiętnika trzynastolatki...


Dokładnie trzynaście lat temu 19.04.2002r. o godzinie 17.35 przyszłam na świat. Jestem tu i teraz, Julką. Ale co jeśli byłabym kimś innym, co jeśli moja mama pokochałaby kogoś innego niż mojego tatę?

Może jednak byłabym Anetą. Miałabym długie blond włosy, a z nimi idealnie współgrające duże niebieskie oczy. Miałabym swoją ''paczkę'' z którą przesiadywałabym każdą wolną chwilę, zostawiając naukę i swoje zainteresowania. Byłabym bardzo inteligentna ale nie umiałabym tego wykorzystać, wstydziłabym się tego. Mieszkałabym w dużym pięknym domu z piętnastoma pokojami i wielkimi balkonami w każdym z nich. Częściej w moim domu przebywaliby moi przyjaciele, którym pozwalałabym na wszystko. Dla mnie Anety byłaby najważniejsza reputacja.

Albo jestem Mają. Mam brązowe włosy, oliwkową karnację i azjatyckie brązowe oczy. W szkole każdy mnie odpycha, boję się reakcji ludzi na moją pomyłkę. Chcę się odezwać ale jakiś niewidzialny głos mi na to nie pozwala. Kiedy wracam do mojego ukochanego domu, zamykam pokój i rysuję, tylko tak mogę opisać to co czuję. Mój dom nie jest duży to małe mieszkanko w którym każdy ma swój kącik. Mój pokój jest cały niebieski, ten kolor bardzo mnie uspakaja. Tak wygląda mój zamknięty na trzy spusty świat.

Teraz ja to Natalka. Ma czarne włosy i grzywkę na całą twarz. Można ją spotkać chowającą się za garażami i podpalającą papierosy ze swoim towarzystwem. Myśli, że to wszystko kiedyś przyniesie jej reputację. Odpowiada jej to. Jej rodzice są bogaci, fundują jej drogie prezenty co dwa dni. Kocha chodzić w swoich dużych czarnych słuchawkach i zatracać się razem z muzyką. Jednak nie chce zmian, nadal liczy na swoje.

 Dziś, tu i teraz jestem Julką ale nikt nie wie co by było gdyby...
  



Po przemyśleniach jednak cieszę się, że jestem Julką. 
A ty jak myślisz, kim byś był gdyby...? 

31 komentarzy :

  1. Świetne zdjęcia! w jakim programie je przerabiałaś?
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne takie przemyślenia. Świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia - ile balonów :)
    http://www.skezjablog.eu/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie napisany post, oryginalny. :)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo miło się czyta! ;)
    http://dolly-mary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także myślę, że chciałabym być tylko i wyłącznie sobą :)
    Świetny pomysł na zdjęcia!

    Zapraszam!
    Jully-Blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia ;) aureliagierut.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne zdjęcia! Bardzo mi się podobają :)
    http://tithiel1404.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne efekty ! zdjecia odlot :) www.dlifebook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. masz strasznie dojrzały styl pisania :*
    obserwuje :D
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Boskie zdjęcia i świetny przekaz postu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia , bardzo oryginalny post :) . Zapraszam : mylittleworld46.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń oraz powodzenia w blogowaniu!:* Troszku spóźnione życzenia ale zawsze coś hah:*
    Świetny pomysł na te zdjęcia z balonami!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zdjęcia! To niebo na pierwszym szczególnie mi się podoba! Uwielbiam baloniki ;)
    Przy okazji życzę 100lat!
    Wszyscy jesteśmy wyjątkowi, bo to było jakieś 1 na 40 000 szans , że to akurat my przyjdziemy na świat.
    Podoba mi się temat postu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślę, że każdy miał kiedyś takie myśli, a co by było gdyby... urodził się kimś innym. Świetnie opisałaś wszystkie historie, jestem pod wrażeniem. Myślę, że poruszyłaś ciekawy i odważny temat. Co do zdjęć, są pomysłowe i świetnie pasują to tematu. Masz bardzo fajnego bloga, będę tu częściej zaglądać! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. miło się ciebie czyta, zapraszam do siebie :) http://pinkroseees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zdjęcia! I wszystkiego najlepszego (spóźnione, ale szczere ) :*

    Konkursy internetowe

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest wiele rzeczy, które pewnie wyglądałyby lepiej, gdybym nie była Łosiem. Jest wiele rzeczy, które może by mnie nie spotkały. Może nigdy nie wpadłoby mi do głowy, żeby iść na medycynę wojskową. Może nigdy nie pomyślałabym o pomalowaniu jakiejkolwiek koszulki. Może nikt nie zrobiłby mi krzywdy. Są plusy, ale są też i minusy. Lubię być Łosiem.

    Wpadnij też do Łosia - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak na wstępie chciałabym Ci życzyć wszystkiego najlepszego! Wiem, że życzenia spóźnione, ale dopiero teraz znalazłam Twojego bloga. :)
    U mnie to jest tak, że po prostu polubiłam samą siebie i nie staram się gdybać, co by było gdyby..
    Jestem Szyszka i jest mi w moim ciele bardzo dobrze. :)
    http://szyszunia-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja miałam być Krzysztofem, było już imię i wózek... wyszło inaczej :)
    Ładnie piszesz, oby tak dalej
    modna40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie napisane. Można mieć wrażenie, że masz już 17-18 lat. a nie 13 :). Nawet spóźnione życzenia mają wartość więc wszystkiego dobrego i dalszych sukcesów w dojrzałym prowadzeniu bloga. Widać, że każdy post jest przemyślany i wkładasz w to pracę i serce. Zdjęcia kapitalne. Nie mam bloga, ale będę zaglądał i oczekiwał kolejnych równie wspaniałych tekstów i przemyśleń. Pozdrawiam z Krakowa.

    OdpowiedzUsuń
  22. gdybym miała ładny głos, chciałabym być piosenkarką :)
    zapraszam do mnie
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Woow bardzo ciekawy post, świetne zdjęcia!
    Nigdy nie zastanawiałam się kim bym była gdyby nie moi rodzice :o
    Zapraszam na bloga w nowej odsłonie :) Przemyślenia Arbuza

    OdpowiedzUsuń
  24. Znakomity styl pisania. Jestem pod wrażeniem :D

    Zapraszam- nowy numer SOF - gazeta, którą musicie poznać ----> http://scream-of-future-nowynumer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy blog :)
    Ale nie ma co gdybać. Jesteśmy jacy jesteśmy i to czyni nas wyjątkowymi :)

    supersubi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny post i świetne zdjęcia :-) No i oczywiście to odwieczne pytanie "co by było gdyby..." :-) Muszą być takie pytania bo to one poruszają naszą wyobraźnię, pozwalają nam puszczać wodze wyobraźni :-)

    http://nocne-granie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń