sobota, 14 lutego 2015

Walentynki

Pomimo tego, że nie mam miłości która przyszłaby z różami pod mój dom, a potem wzięła do kina to i tak walentynki minęły mi bardzo przyjemnie!!! Fakt, że nigdy nie przywiązywałam uwagi do walentynek bo nie miałam z kim ich spędzać. W tym roku miałam przy sobie moje kochane dziewczyny i nie czułam się samotna. Czułam się kochana, a na dodatek dostałam śliczne kwiatki, kartki i nawet poduszkę! To takie fajne uczucie wiedząc, że masz przy sobie ludzi dla których jesteś całym światem. W kartkach było tyle miłych słów, których nawet nie przypuszczałam, że kiedykolwiek ktoś mi je powie! Od dzisiejszego dnia walentynki to moje święto numer jeden :)!!! Mam nadzieję, że wam też walentynki minęły tak miło bo jak widać wcale nie potrzebujemy księcia na białym koniu czy pięknej księżniczki żeby się dobrze bawić!!! ♥ 


A ty jak spędziłeś walentynki ?
- - - - - - - - - - - - - 
Podziel się wrażeniami w komentarzu 

3 komentarze :

  1. a ja nigdy nie przepadałam za walentynkami i fakt, że mam je z kim spędzać tego nie zmienił. ;) wieczór jak każdy inny, tylko ciut bardziej romantyczny. ;) bo miłość trzeba okazywać sobie przez cały rok, a nie tylko w ciągu jednego dnia. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie lubię tego święta, chodź chciałabym spędzać je co roku z Tą osobą.
    A tegoroczne walentynki spędziłam na stoku z kuzynką :)
    Śliczny blog :)

    we-weeronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń